80-lecie oświaty w Gminie Barwice - zdjęcie grupowe uczestników wydarzenia

10 października w  Szkole Podstawowej im. prof. Władysława Szafera w Barwicach odbyły się uroczystości z ok…

Zdjęcie z podpisania umowy

Gmina Barwice, we współpracy ze Społeczną Inicjatywą Mieszkaniową „KZN-Zachodniopomorskie” Sp. z o.o., podp…

Plakat dotyczący aukcji drewna

Rejon Dróg Wojewódzkich w Koszalinie informuje o aukcji na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew ros…

Ekologiczny Senior

Dziś w Urzędzie Miejskim w Barwicach odbyło się spotkanie w ramach kampanii edukacyjnej „Ekologiczny Senior…

Plakat dotyczący usuwania barszczu sosnowskiego

Gmina Barwice zakończyła realizację projektu pn. „Usuwanie Barszczu Sosnowskiego z terenu gminy Barwice – e…

XLVII sesja Rady Miejskiej  w Barwicach
Budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

Zwołuję
XLVII sesję Rady Miejskiej  w Barwicach
w dniu 20 października  2022 r. (czwartek) o godz. 13:00 
Sesja odbędzie się w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego 
w Barwicach, przy ul. Zwycięzców 22.

Porządek obrad: 

1.    Otwarcie sesji.
2.    Stwierdzenie prawomocności obrad. 
3.    Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad. 
4.    Przedstawienie porządku obrad.
5.    Przyjęcie protokołu z obrad sesji Nr. XLVI/2022 z dnia 28 września 2022 roku. 
6.    Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barwicach za rok 2021.
7.    Rozpatrzenie uchwał i podjęcie uchwał w sprawach: 
a)    zmian w budżecie Gminy Barwice na 2022 rok. 
b)    określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2023 r. 
c)    wysokości stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień w tym podatku. 
d)    wprowadzenia opłaty targowej, wysokości stawek opłaty targowej oraz sposobu jej poboru. 
e)     przyjęcia Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok.
f)    zmiany Uchwały Nr XXIX/239/2021 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 29 kwietnia 2021r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przemocy w Rodzinie.
8.    Wnioski, interpelacje, oświadczenia Radnych. 
9.    Trybuna sołecka. 
10.    Trybuna obywatelska. 
11.    Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami, zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady. 
12.    Odpowiedzi Burmistrza na wnioski. 
13.    Informacje Przewodniczącego. 
14.    Zamknięcie sesji.