Na zdjęciu plac budowy żłobka w Barwicach

🍼👷‍♀️ Trwają prace przy budowie żłobka w Barwicach! 🏗️🚜

Informujemy, że jedna z ważniejszych inwesty…

plakat o naborze na stanowisko Kierownika WTZ w Barwicach

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barwicach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnic…

XXIV Zachodniopomorski Przegląd Sygnałów Myśliwskich – Barwice 2025

Już 13–14 czerwca 2025 r. Barwice znów zabrzmią sygnałami myśliwskimi! Zapraszam…

na zdjęciu gabinet radcy prawnego

📢 Uwaga – zmiana terminu dyżuru nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego ⚖️

📅 Informujemy, że dyżur…

na zdjęciu dzieci na placu zabaw

Z nadejściem wiosny place zabaw stają się popularnym miejscem rekreacji dla dzieci. GINB wspólnie z Urzędem…

ZAWIADOMIENIE O SESJI.
Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 15 stycznia 2024 r. ( poniedziałek ) o godz. 12:30 obędzie się LXVII sesja Rady Miejskiej w Barwicach w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Barwicach.

Porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4. Przedstawienie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokołu  Nr LXIV/2023 z dnia 28 listopada 2023 roku, protokołu  Nr LXV/2023 z dnia 08 grudnia 2023 roku.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
a)    w sprawie przyjęcia planów pracy Komisji stałych Rady Miejskiej w Barwicach na 2024 rok,
b)    w sprawie przyjęcia od Powiatu Szczecineckiego zadań publicznych o charakterze ponadgminnym,
c)    w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków – ratowników, kandydatów na strażaka ratownika Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Barwice uczestniczących w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach, ćwiczeniach,  zabezpieczeniu obszaru chronionego oraz innych zadaniach,
d)    w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Barwice,
e)    w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2024 r.
7.  Sprawozdania Komisji Rady Miejskiej z działalności za 2023 rok.
8. Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
9.  Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych.
10. Trybuna sołecka.
11. Trybuna obywatelska.
12. Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
13. Informacje Przewodniczącego.
14. Zamknięcie sesji.