Na zdjęciu plac budowy żłobka w Barwicach

Trwają prace przy budowie żłobka w Barwicach!

Informujemy, że jedna z ważniejszych inwestycji w nasz…

plakat o naborze na stanowisko Kierownika WTZ w Barwicach

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barwicach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnic…

XXIV Zachodniopomorski Przegląd Sygnałów Myśliwskich – Barwice 2025

Już 13–14 czerwca 2025 r. Barwice znów zabrzmią sygnałami myśliwskimi! Zapraszam…

na zdjęciu gabinet radcy prawnego

📢 Uwaga – zmiana terminu dyżuru nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego ⚖️

📅 Informujemy, że dyżur…

na zdjęciu dzieci na placu zabaw

Z nadejściem wiosny place zabaw stają się popularnym miejscem rekreacji dla dzieci. GINB wspólnie z Urzędem…

ZAWIADOMIENIE O SESJI
Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 12.06.2024 r. (środa ) o godz. 14:00 odbędzie się IV (Nadzwyczajna) sesja Rady Miejskiej w Barwicach w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Barwicach, przy ul. Zwycięzców 22.

Porządek obrad:

1.    Otwarcie sesji.
2.    Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.    Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad ( do zmiany porządku obrad dodatkowo jest potrzebna zgoda wnioskującego o zwołanie sesji).
4.    Przedstawienie porządku obrad.
5.    Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał:
a)    w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
lub gminnej ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków;
b)    w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia dotyczącego współdziałania gmin wchodzących w skład aglomeracji Barwice;
c)    w sprawie zatwierdzenia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu
PWIK Sp. z o.o. na terenie gminy Barwice na lata 2024-2026.”
d)    w sprawie rozpatrzenia petycji;
e)    w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Barwic;
6.    Informacje Przewodniczącego.
7.    Zamknięcie sesji.