Budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 maja (czwartek) Urząd Miejski w Barwicach będzie NIECZYNNY.

Za ut…

Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) o godz. 11:30 odbędzie się LXIX (Nadzwyczajna)  sesja Rady Miejsk…

Plakat informujący o dyżurze nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego

Informujemy, że dyżur nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w punkcie nr 3  w Barwicach (Urząd Miejski,…

Wyniki w wyborach Burmistrza Barwic

Informujemy, że w ponownym głosowaniu w dniu 21 kwietnia 2024 r. mandat Burmistrza Barwic uzyskał Robert Zb…

LXIV sesja Rady Miejskiej w Barwicach
Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 28 listopada 2023 r. ( wtorek ) o godz. 14:00 obędzie się LXIV sesja Rady Miejskiej w Barwicach w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Barwicach.

Porządek obrad:

1.    Otwarcie posiedzenia.
2.    Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.    Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4.    Przedstawienie porządku obrad.
5.    Przyjęcie protokołu  Nr LXII/2023 z dnia 26 października 2023 roku.
6.    Informacja o wynikach konsultacji społecznych w zakresie projektu uchwały Rady Miejskiej w Barwicach w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2024 rok”.
7.    Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
a)    w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2024 rok”
b)    w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Szczecineckiemu na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Dofinansowanie zakupu mammografu dla Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.”
c)    w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVII/271/18 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 26 września 2018 r. w sprawie wyodrębnienia Środowiskowego Domu Samopomocy ze struktur Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barwicach i nadania statutu
d)    w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej
e)    w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do świadczenia pieniężnego z pomocy społecznej w formie zasiłku celowego na zakup posiłku i żywności oraz określenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na świadczenia z pomocy społecznej dla osób i rodzin objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028
f)    w sprawie przyjęcia programu osłonowego „Posiłek w szkole i domu” dla Gminy Barwice na lata 2024-2028
g)    w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobu rozliczania wykonywania takich usług przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Barwicach
h)   w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie darowizny na rzecz Powiatu Szczecineckiego nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice
i)    w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice (dz. 13/54 Barwice 03)
j)    w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice (dz. 93/3 Barwice 01)
k)   w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice (dz. 547/1 Barwice 03)
l)    w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2023 r.
m)  w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Barwice
n)    w sprawie powołania Skarbnika Gminy Barwice.
8.    Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Barwice za rok szkolny 2022/2023.
9.    Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Barwice.
10.    Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
11.    Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych.
12.    Trybuna sołecka.
13.    Trybuna obywatelska.
14.    Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
15.    Informacje Przewodniczącego.
16.    Zamknięcie sesji.