Plakat z tabliczką: Barwicka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż lokalu mieszkalnego przy ul. Pomorskiej 6 w Ba…

Zaproszenie na II Piknik Samorządowy połączony z Dniem Dziecka – 31.05.2025

Urząd Miejski w Barwicach serdecznie zaprasza mi…

Postępy w budowie żłobka w Barwicach - maj 2025

Budowa żłobka w Barwicach nabiera tempa! Z radością dzielimy się najnowszymi zdj…

Zaproszenie na biesiadę myśliwską podczas XXIV Zachodniopomorskiego Przeglądu Sygnałów Myśliwskich – 13.06.2025

W tym roku XXIV Zachodniopomorski Przegląd Sygnałów Myśliwskich o Statuetkę Nied…

Życzenia z okazji Dnia Mamy 26.05.2025

Wszystkim Mamom z Gminy Barwice życzymy zdrowia, pogody ducha i nieustające…

ZAWIADOMIENIE O SESJI.
Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 15 stycznia 2024 r. ( poniedziałek ) o godz. 12:30 obędzie się LXVII sesja Rady Miejskiej w Barwicach w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Barwicach.

Porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4. Przedstawienie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokołu  Nr LXIV/2023 z dnia 28 listopada 2023 roku, protokołu  Nr LXV/2023 z dnia 08 grudnia 2023 roku.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
a)    w sprawie przyjęcia planów pracy Komisji stałych Rady Miejskiej w Barwicach na 2024 rok,
b)    w sprawie przyjęcia od Powiatu Szczecineckiego zadań publicznych o charakterze ponadgminnym,
c)    w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków – ratowników, kandydatów na strażaka ratownika Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Barwice uczestniczących w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach, ćwiczeniach,  zabezpieczeniu obszaru chronionego oraz innych zadaniach,
d)    w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Barwice,
e)    w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2024 r.
7.  Sprawozdania Komisji Rady Miejskiej z działalności za 2023 rok.
8. Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
9.  Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych.
10. Trybuna sołecka.
11. Trybuna obywatelska.
12. Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
13. Informacje Przewodniczącego.
14. Zamknięcie sesji.