Zdjęcie z podpisania umowy

Gmina Barwice, we współpracy ze Społeczną Inicjatywą Mieszkaniową „KZN-Zachodniopomorskie” Sp. z o.o., podp…

Plakat dotyczący aukcji drewna

Rejon Dróg Wojewódzkich w Koszalinie informuje o aukcji na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew ros…

Ekologiczny Senior

Dziś w Urzędzie Miejskim w Barwicach odbyło się spotkanie w ramach kampanii edukacyjnej „Ekologiczny Senior…

Plakat dotyczący usuwania barszczu sosnowskiego

Gmina Barwice zakończyła realizację projektu pn. „Usuwanie Barszczu Sosnowskiego z terenu gminy Barwice – e…

Zawiadomienie o sesji.
na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 25 listopada 2024 r. ( poniedziałek ) o godz. 12:00 odbędzie się XI sesja Rady Miejskiej w Barwicach w sali posiedzeń, przy ul. Zwycięzców 22.

Porządek obrad:

1.    Otwarcie posiedzenia.
2.    Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.    Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4.    Przedstawienie porządku obrad.
5.    Przyjęcie protokołu Nr X/2024 z dnia 29 października 2024 roku.
6.    Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Barwice za rok szkolny 2023/2024.
7.    Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Barwice.
8.    Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
a)    w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 rok”;
b)    w sprawie określenia zasad i trybu przyznawania stypendium Burmistrza Barwic dla uzdolnionych uczniów pobierających naukę w szkołach podstawowych na terenie Gminy Barwice;
c)     w sprawie zaopiniowania projektu Audytu krajobrazowego województwa zachodniopomorskiego;
d)    w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice;
e)    w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 
f)    w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2024 rok;
9.    Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
10.    Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych.
11.    Trybuna sołecka.
12.    Trybuna obywatelska.
13.    Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
14.    Informacje Przewodniczącego.
15.    Zamknięcie sesji.