Zmiana stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Szanowni Mieszkańcy!

Informujemy, że od 1 lutego 2025 roku zmienia się wysokość stawki opłaty za gos…

Fundusz Rozwoju Przewozów Autobusowych na 2025 rok

Gmina Barwice na 2025 rok pozyskała dofinansowanie z Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych w wysokości 87…

Rehabilitacja

Burmistrz Barwic ogłasza otwarty konkursu ofert na realizację świadczeń gwarantowanych w ramach Programu po…

Pojemniki do segregacji odpadów

Szanowni Mieszkańcy Gminy Barwice,

W załąc…

ZAWIADOMIENIE O SESJI
Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 30.08.2024 r. (piątek) o godz. 08:00 odbędzie się VIII sesja Rady Miejskiej w Barwicach w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Barwicach, przy ul. Zwycięzców 22.

Porządek obrad:

1.    Otwarcie posiedzenia.
2.    Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.    Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4.    Przedstawienie porządku obrad.
5.    Przyjęcie protokołów: Nr III/2024 z dnia 03 czerwca 2024 roku, Nr IV/2024 z dnia 12 czerwca 2024 roku, Nr V/2024 z dnia 27 czerwca 2024 roku, Nr VI/2024 z dnia 05 lipca 2024 roku, Nr VII/2024 z dnia 17 lipca 2024 roku.
6.    Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
a)    w sprawie rozpatrzenia  skargi na działalność Burmistrza Barwic;
b)    w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości oraz określenia warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej;
c)    w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice (dz. nr 54/3 obręb Chłopowo);
d)    w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice ( dz.nr 21 obręb Przybkowo);
e)    w sprawie zarządzenia poboru niektórych podatków i opłat lokalnych w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso;
f)    w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2024 rok;
7.    Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
8.    Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych.
9.    Trybuna sołecka.
10.    Trybuna obywatelska.
11.    Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
12.    Informacje Przewodniczącego.
13.    Zamknięcie sesji.