Budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 maja (czwartek) Urząd Miejski w Barwicach będzie NIECZYNNY.

Za ut…

Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) o godz. 11:30 odbędzie się LXIX (Nadzwyczajna)  sesja Rady Miejsk…

Plakat informujący o dyżurze nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego

Informujemy, że dyżur nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w punkcie nr 3  w Barwicach (Urząd Miejski,…

Wyniki w wyborach Burmistrza Barwic

Informujemy, że w ponownym głosowaniu w dniu 21 kwietnia 2024 r. mandat Burmistrza Barwic uzyskał Robert Zb…

XXXV sesja Rady Miejskiej  w Barwicach
Budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 28 października 2021 r. (czwartek) o godz. 13:00 w Urzędzie Miejskim w Barwicach odbędzie się XXXV sesja Rady Miejskiej  w Barwicach.

Porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia. 
2. Stwierdzenie prawomocności obrad. 
3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4. Przedstawienie porządku obrad. 
5. Przyjęcie protokołu Nr XXXII/2021 z dnia 10 sierpnia 2021 roku, Nr XXXIV/2021 z dnia 
5 października 2021 roku, Nr XXXIV/2021 z dnia 22 października 2021 roku.
6. Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych. 
7. Trybuna sołecka.
8. Trybuna obywatelska. 
9. Roczne sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 
w Barwicach za 2020 rok oraz potrzeby w zakresie pomocy społecznej. 
10. Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady. 
11. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach: 
a) przyjęcia Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2022 rok.
b) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości. 
c) wysokości podatku od nieruchomości oraz zwolnień w tym podatku. d. określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2022 rok. 
d) w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2021 rok. 
e) w sprawie metody ustalenia opłaty oraz stawki tej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 
12. Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
13. Informacje Przewodniczącego. 
14. Zamknięcie sesji