na zdjęciu kompostownik

Jak poznać, że kompost jest gotowy❓🗑🍃

Kompostowanie przebiega w trzech etapach: 1. mineralizacja odp…

Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 17.07.2024 r. (środa) o godz. 08:00 odbędzie się VII (Nadzwyczajna) sesja Rady Miejskiej w Barwicach…

Plakat na Dni Barwic

🎉 Koncertowy Dzień Barwic - 27 lipca 2024! 🎉

Zapraszamy wszystkich na niesamowite wydarzenie, które…

na zdjęciu kompostownik

Jak zrobić kompostownik przydomowy? Krok po kroku.

Podczas planowania założenia kompostownika, pod u…

Na zdjęciu plakat zapraszający do zgłoszenia drużyny do turnieju sportowo-rekreacyjnego.

🚨 UWAGA! Czy jesteś gotowy na sportową rywalizację? 🚨 🏆

Zgłoś swoją drużynę do "Barwickiego Starcia…

XLVII sesja Rady Miejskiej  w Barwicach
Budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

Zwołuję
XLVII sesję Rady Miejskiej  w Barwicach
w dniu 20 października  2022 r. (czwartek) o godz. 13:00 
Sesja odbędzie się w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego 
w Barwicach, przy ul. Zwycięzców 22.

Porządek obrad: 

1.    Otwarcie sesji.
2.    Stwierdzenie prawomocności obrad. 
3.    Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad. 
4.    Przedstawienie porządku obrad.
5.    Przyjęcie protokołu z obrad sesji Nr. XLVI/2022 z dnia 28 września 2022 roku. 
6.    Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barwicach za rok 2021.
7.    Rozpatrzenie uchwał i podjęcie uchwał w sprawach: 
a)    zmian w budżecie Gminy Barwice na 2022 rok. 
b)    określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2023 r. 
c)    wysokości stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień w tym podatku. 
d)    wprowadzenia opłaty targowej, wysokości stawek opłaty targowej oraz sposobu jej poboru. 
e)     przyjęcia Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok.
f)    zmiany Uchwały Nr XXIX/239/2021 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 29 kwietnia 2021r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przemocy w Rodzinie.
8.    Wnioski, interpelacje, oświadczenia Radnych. 
9.    Trybuna sołecka. 
10.    Trybuna obywatelska. 
11.    Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami, zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady. 
12.    Odpowiedzi Burmistrza na wnioski. 
13.    Informacje Przewodniczącego. 
14.    Zamknięcie sesji.