Sukcesy Gminy Barwice na Dożynkach Powiatowych w Szczecinku-Świątkach

W minioną sobotę Gmina Barwice zaprezentowała si…

Szkolenie dla potencjalnych wnioskodawców – LGD POJEZIERZE RAZEM zaprasza do Barwic

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE…

Plakat informujący o dofinansowaniu z WFOŚiGW

Gmina Barwice pozyskała dofinansowanie z Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczec…

Plakat informujący o terminie płatności podatków.

📢 Referat Finansowo-Budżetowy przypomina, że:

📅 15.09.2025 r. upływa termin płatności: • 💰 trzeciej…

Na zdjęciu ogród z ławeczkami, nasadzeniami i tablicami edukacyjnymi

Miło nam poinformować, że Gmina Barwice otrzymała dofinansowanie na realizację projektu „Szkoły dla klimatu…

XLVII sesja Rady Miejskiej  w Barwicach
Budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

Zwołuję
XLVII sesję Rady Miejskiej  w Barwicach
w dniu 20 października  2022 r. (czwartek) o godz. 13:00 
Sesja odbędzie się w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego 
w Barwicach, przy ul. Zwycięzców 22.

Porządek obrad: 

1.    Otwarcie sesji.
2.    Stwierdzenie prawomocności obrad. 
3.    Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad. 
4.    Przedstawienie porządku obrad.
5.    Przyjęcie protokołu z obrad sesji Nr. XLVI/2022 z dnia 28 września 2022 roku. 
6.    Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barwicach za rok 2021.
7.    Rozpatrzenie uchwał i podjęcie uchwał w sprawach: 
a)    zmian w budżecie Gminy Barwice na 2022 rok. 
b)    określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2023 r. 
c)    wysokości stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień w tym podatku. 
d)    wprowadzenia opłaty targowej, wysokości stawek opłaty targowej oraz sposobu jej poboru. 
e)     przyjęcia Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok.
f)    zmiany Uchwały Nr XXIX/239/2021 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 29 kwietnia 2021r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przemocy w Rodzinie.
8.    Wnioski, interpelacje, oświadczenia Radnych. 
9.    Trybuna sołecka. 
10.    Trybuna obywatelska. 
11.    Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami, zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady. 
12.    Odpowiedzi Burmistrza na wnioski. 
13.    Informacje Przewodniczącego. 
14.    Zamknięcie sesji.