#SzwajcariaPołczyńskaPrzedsiębiorcy - znakują swoje produkty charakterystycznym logo Szwajcarii Połczyńskiej.
Gminy mikroregionu – prezentują w dostępnych mediach doskonałe walory przyrodnicze swoich terenów i promują biznes osób uczestniczących w marce.
Tak w skrócie wyglądają założenia marki Szwajcaria Połczyńska.
- Uczestnictwo w marce pozwala nadać głębszy sens dotychczasowej pracy przedsiębiorców z terenu gmin Szwajcarii Połczyńskiej, czyli Połczyna-Zdroju,
Czaplinka, Barwic, Złocieńca i Gminy Świdwin – podkreśla Burmistrz Połczyna-Zdroju Sebastian Witek. - Przedsiębiorcy mogą w ten sposób nie tylko zarabiać pieniądze, ale i dołożyć swoją cegiełkę do promocji miejsca w którym żyją. Co ciekawe, poprzez upowszechnianie logo, wzmaga się zainteresowanie produktami wszystkich firm uczestniczących w marce.
Od czego zacząć?
1. Złóż wniosek o zgodę na używanie logo.
Jest on dostępny na stronie internetowej gminy, w zakładce marki Szwajcaria Połczyńska.
Nie trzeba pisać tylko do Połczyna-Zdroju.
Burmistrz każdej z gmin może sam wydawać zgodę na używanie logo w mutacji gminnej.
2. Poczekaj na zgodę.
Formularz jest bardzo prosty, zgoda powinna przyjść szybko.
3. OZNAKUJ SWÓJ PRODUKT, np. miód, naturalne soki, siedzibę firmy.
Dodatkowo materiały reklamowe, którymi dysponujesz: ulotki, menu restauracji,
witrynę sklepową, stronę internetową, profil na fb oraz tablice reklamowe przy drogach (możemy podarować duże naklejki z logo)
4. Prześlij nam zdjęcia tych rzeczy z logo i krótką informację o sobie na adres: d [dot] zborowskaum [dot] barwice [dot] pl;
5. Materiały zredagujemy i opublikujemy na stałe na stronie internetowej gminy, a także jako aktualności – na profilu fb i www gminy.
Jeśli masz taką potrzebę, dodatkowo nakręcimy krótki film promocyjny.
6. Będziemy regularnie wspominać o produktach firmy przy różnych okazjach, rozmawiając z mediami, czy publikując materiały.
Kiedy jeszcze możemy o Tobie wspomnieć? Na przykład, gdy wprowadzisz na rynek nowy produkt/usługę z logo.
Warunek: musimy o tym wiedzieć, więc koniecznie przyślij nam informację.
7. Poczekaj jakiś czas, aż reklama zacznie pracować w wyobraźni odbiorców i ciesz się rozpoznawalnością.
Możesz ją przełożyć na autentyczne zyski- to naprawdę działa!
Najważniejsza jest zasada wzajemności.
Samorządy promują przedsiębiorców, a przedsiębiorcy promują znak – charakterystyczne logo Szwajcarii Połczyńskiej.
Dzięki temu nikt nie ponosi dużych dodatkowych nakładów, a działa na tych zasobach, które już posiada.
UWGA: nie przyjmujemy zgłoszeń od firm spoza obszaru mikroregionu Szwajcarii Połczyńskiej.
Zapraszamy do współpracy! Razem zbudujemy unikalną w skali kraju markę, kojarzoną z sednem tego, co naturalne i zdrowe!