na zdjęciu kompostownik

Jak poznać, że kompost jest gotowy❓🗑🍃

Kompostowanie przebiega w trzech etapach: 1. mineralizacja odp…

Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 17.07.2024 r. (środa) o godz. 08:00 odbędzie się VII (Nadzwyczajna) sesja Rady Miejskiej w Barwicach…

Plakat na Dni Barwic

🎉 Koncertowy Dzień Barwic - 27 lipca 2024! 🎉

Zapraszamy wszystkich na niesamowite wydarzenie, które…

na zdjęciu kompostownik

Jak zrobić kompostownik przydomowy? Krok po kroku.

Podczas planowania założenia kompostownika, pod u…

Na zdjęciu plakat zapraszający do zgłoszenia drużyny do turnieju sportowo-rekreacyjnego.

🚨 UWAGA! Czy jesteś gotowy na sportową rywalizację? 🚨 🏆

Zgłoś swoją drużynę do "Barwickiego Starcia…

ZAWIADOMIENIE O SESJI
Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 27 czerwca 2023 r. (wtorek) o godzinie 13:30 w Urzędzie Miejskim w Barwicach (sala posiedzeń)
odbędzie się LIX sesja Rady Miejskiej w Barwicach.

Porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4. Przedstawienie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokołu  Nr LVIII z dnia 31 maja 2023 roku.  
6. Wystąpienie pracowników Urzędu Miejskiego w Barwicach. 
7. Raport o stanie Gminy Barwice za 2022 rok.
a)    przedstawienie Raportu o stanie Gminy.
b)    debata nad Raportem o stanie Gminy.
c)    podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Barwic wotum zaufania.
8. Rozpatrzenie sprawozdań finansowych i sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Barwice, sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego
Ośrodka Kultury i Turystyki w Barwicach oraz informacji o stanie mienia Gminy Barwice za 2022 rok, 
a także ocena wykonania budżetu Gminy Barwice i planu finansowego Ośrodka Kultury i Turystyki w Barwicach za 2022 rok.
a)    przedstawienie sprawozdań finansowych i sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Barwice, sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Ośrodka Kultury i Turystyki w Barwicach oraz informacji o stanie mienia Gminy Barwice za 2022 rok.
b)    odczytanie uchwały Nr 50.3.4.2023 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 26 kwietnia 2023 roku w sprawie wydania opinii
o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Barwice za 2022 rok wraz z informacją o stanie mienia.
c)    przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 30 maja 2023 roku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Barwic absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2022.
d)    odczytanie uchwały Nr 50.3.6.2023 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 09 czerwca 2023 roku w sprawie wydania
opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Barwicach w sprawie udzielenia absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok.
e)    dyskusja nad sprawozdaniami finansowymi i informacją wraz z oceną wykonania budżetu gminy i planu finansowego Ośrodka Kultury i Turystyki w Barwicach
za 2022 rok.
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
a)    zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Barwice za 2022 rok.
b)    udzielenia Burmistrzowi Barwic absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok.
10. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
a)    w sprawie powołania zespołu do spraw wyboru ławników.
b)    w sprawie zasięgnięcia informacji o kandydatach na ławników.
c)    w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Barwic.
d)    w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIV/128/16 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 27 października 2016 r. w sprawie reorganizacji ZA-GO poprzez zmianę na CUW
i nadanie Statutu.
e)    w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej oraz warunków
i sposobu ich przyznawania.
f)    w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2023 rok. 
g)    w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Barwice na lata 2023- 2033. 
11. Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
12. Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych.
13. Trybuna sołecka.
14. Trybuna obywatelska.
15. Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
16. Informacje Przewodniczącego.
17. Zamknięcie sesji.