Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) o godz. 11:30 odbędzie się LXIX (Nadzwyczajna)  sesja Rady Miejsk…

Plakat informujący o dyżurze nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego

Informujemy, że dyżur nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w punkcie nr 3  w Barwicach (Urząd Miejski,…

Wyniki w wyborach Burmistrza Barwic

Informujemy, że w ponownym głosowaniu w dniu 21 kwietnia 2024 r. mandat Burmistrza Barwic uzyskał Robert Zb…

Gościliśmy Gminy tworzące markę "Szwajcaria Połczyńska"
Zastępca Burmistrza Barwic Robert Zborowski w trakcie spotkania z przedstawicielami "Szwajcarii Połczyńskiej"

19 stycznia 2023 r. odbyło się kolejne spotkanie związane z tworzeniem nowej marki turystycznej Szwajcaria Połczyńska.  Tym razem gospodarzem była Gmina Barwice. 

W spotkaniu uczestniczyli Wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego Anna Bańkowska oraz wszyscy Włodarze gmin wchodzących w skład marki. Gminę Połczyn Zdrój reprezentował Burmistrz Sebastian Witek, Gminę Czaplinek Zastępca Burmistrza Janusz Bartczak, Gminę Świdwin Wójt Kazimierz Lechowski, Gminę Złocieniec Burmistrz Krzysztof Zacharzewski i Gminę Barwice Zastępca Burmistrza Barwic Robert Zborowski. 

Głównym celem współpracy jest stworzenie jednej wspólnej marki pozwalającej rozpoznać region na rynku krajowym, tak aby zainteresować nim turystów z całej Polski i wydłużyć sezon turystyczny. Najważniejszym odbiorcą działań promocyjnych będą rodziny z dziećmi, dla których głównym celem wyjazdów jest wypoczynek połączony ze spokojnymi aktywnościami i zwiedzaniem. Planowane są wspólne kampanie, spójne logowanie produktów turystycznych, udział w wydarzeniach – najbliższym będzie wspólne stoisko promocyjne na Pol’and’Rock Festival, kampanie promujące wypoczynek na terenach Szwajcarii Połczyńskiej oraz podnoszenie jakości produktów turystycznych. 

Wczorajsze spotkanie uświetnił występ zespołu „Ej, w lesie” za co serdecznie dziękujemy. 

Składamy też serdeczne podziękowania Kierownictwu i Pracownikom Klubu Senior + oraz OKiT za pomoc w organizacji wydarzenia.