plakat przypominający o terminach płatności podatków

Referat Finansowo- Budżetowy przypomina, że:

15.05.2024 r. upływa termin płatności:

•    drug…

na zdjęciu dzieci na placu zabaw

📌Zbliża się okres letni, kiedy miejsca takie jak place zabaw są coraz intensywniej użytkowane przez dzieci.…

na zdjęciu nowy Burmistrz Barwic Robert Zborowski, odchodzący burmistrz Mariusz Kieling, sekretarz Kamila Gwiazda, Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Barwicach Renata Trembowelska

W dniu 7️⃣ maja 2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ roku, odbyła się I sesja IX kadencji Rady Miejskiej w Barwicach. Podczas tej h…

Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

Na podstawie postanowienia nr 991/2024 Komisarza Wyborczego w Koszalinie z dnia 23 kwietnia 2024 r. pierwsz…

LXIV sesja Rady Miejskiej w Barwicach
Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 28 listopada 2023 r. ( wtorek ) o godz. 14:00 obędzie się LXIV sesja Rady Miejskiej w Barwicach w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Barwicach.

Porządek obrad:

1.    Otwarcie posiedzenia.
2.    Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.    Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4.    Przedstawienie porządku obrad.
5.    Przyjęcie protokołu  Nr LXII/2023 z dnia 26 października 2023 roku.
6.    Informacja o wynikach konsultacji społecznych w zakresie projektu uchwały Rady Miejskiej w Barwicach w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2024 rok”.
7.    Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
a)    w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2024 rok”
b)    w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Szczecineckiemu na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Dofinansowanie zakupu mammografu dla Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.”
c)    w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVII/271/18 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 26 września 2018 r. w sprawie wyodrębnienia Środowiskowego Domu Samopomocy ze struktur Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barwicach i nadania statutu
d)    w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej
e)    w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do świadczenia pieniężnego z pomocy społecznej w formie zasiłku celowego na zakup posiłku i żywności oraz określenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na świadczenia z pomocy społecznej dla osób i rodzin objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028
f)    w sprawie przyjęcia programu osłonowego „Posiłek w szkole i domu” dla Gminy Barwice na lata 2024-2028
g)    w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobu rozliczania wykonywania takich usług przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Barwicach
h)   w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie darowizny na rzecz Powiatu Szczecineckiego nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice
i)    w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice (dz. 13/54 Barwice 03)
j)    w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice (dz. 93/3 Barwice 01)
k)   w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Barwice (dz. 547/1 Barwice 03)
l)    w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2023 r.
m)  w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Barwice
n)    w sprawie powołania Skarbnika Gminy Barwice.
8.    Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Barwice za rok szkolny 2022/2023.
9.    Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Barwice.
10.    Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
11.    Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych.
12.    Trybuna sołecka.
13.    Trybuna obywatelska.
14.    Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
15.    Informacje Przewodniczącego.
16.    Zamknięcie sesji.